роботи обласного
семінару методистів з трудового навчання
Тема: Використання
національних традицій для розвитку
Мета: Визначити ефективні шляхи та засоби формування
інтелектуальних, пізнавальних та творчих здібностей учнів на уроках трудового
навчання на основі запровадження елементів вжитку, національних традицій та
звичаїв.
1.
Використання
національних традицій для розвитку інтелектуальних, пізнавальних і творчих
здібностей учнів на уроках трудового навчання.
Гайда Василь
Ярославович,методист ТОКІППО.
2.
Науково-методичний
підхід до формування освітнього простору на основі національних традицій.
Бачинський Юрій Григорович, доцент
кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО
3.
Ключова роль вчителя
трудового навчання щодо формування творчого потенціалу школярів.
Чупахіна Оксана Михайлівна, методист КУ
«Борщівський районний методичний кабінет»
4.
Збереження природних
талантів та створення умов для прояву креативності дитини на уроках трудового
навчання.
1.
Використання народних
традицій Борщівської вишиванки як засіб розвитку творчої компетентності учнів
на уроках трудового навчання.
Дозірців Галина
Михайлівна, вчитель трудового навчання Борщівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. №3-
гімназія ім. Р.Андріяшика» (Борщівська ОТГ).
2.
Майстер-клас: Дивовижний світ мотанки-писанки.
Харатін
Ірина Олексіївна, народний майстер, керівник гуртків Скала -Подільського
дитячого парку (Скала-Подільська ОТГ).
3.
Майстер-клас: Використання технології
виготовлення виробів із паперових
трубочок.
Дуда
Василь Михайлович вчитель трудового навчання Озерянської ЗОШ1-111 ст
(Озерянська ОТГ).
4.
Формування предметної
компетентності учнів шляхом використання технології оздоблення виробів
мережкою.
Солодка
Наталія Євгенівна, вчитель трудового навчання Ланівецької ЗОШ 1-11 ст.
5.
Розвиток творчості
школярів шляхом відродження народних традицій на уроках трудового навчання
Данчук Галина Михайлівна, вчитель трудового
навчання Бурдяківської ЗОШ 1-11 ст.
Молодці. Браво творчим вчителям. Я отримала багато корисної інформації та позитивний настрій.
Немає коментарів:
Дописати коментар